Při návštěvě jakékoli webové stránky je pravděpodobné, že stránka získá nebo uloží informace na vašem prohlížeči, a to většinou ve formě souborů cookie. Můžou to být informace týkající se vás, vašich preferencí a zařízení, které používáte. Většinou to slouží k vylepšování stránky, aby fungovala podle vašich očekávání. Informace vás zpravidla neidentifikují jako jednotlivce, ale celkově mohou pomoci přizpůsobovat prostředí vašim potřebám. Respektujeme vaše právo na soukromí, a proto se můžete rozhodnout, že některé soubory cookie nebudete akceptovat. Když kliknete na různé tituly, dozvíte se více a budete moci nastavení změnit. Nezapomínejte ale na to, že zablokováním některých souborů cookie můžete ovlivnit, jak stránka funguje a jaké služby jsou vám nabízeny.
Sjednání
schůzek
Sjednání schůzek poskytuje efektivní řešení pro outsourcování obchodního procesu, které spočívá v cíleném sjednávání schůzek s potenciálními klienty bez toho, aniž byste museli hledat. Umožňujeme vám tak se soustředit jenom na uzavírání obchodů a hledání zájemců o vaše služby přenechat nám.
Klient tak získá kvalitní a potvrzené schůzky s konkrétními potenciálními zákazníky, ušetří čas a náklady na provoz vlastního obchodního oddělení, získá garanci a jasné podmínky před spuštěním kampaně a navíc získá strategii, která může pomoct s jejich obchodním snažením.
- #sjednáníschůzek
- #coldCalls
- #stopnemamezajem
- #b2bleady
- #obchodnistrategie
- #obchodníproces
Získejte schůzky a soustřeďte se jen na uzavírání obchodů
Služba Sjednání schůzek je ideálním řešením pro firmy, které chtějí zefektivnit své obchodní procesy a kterým vázne generování nových zákazníků. Naše profesionální služby zajistí efektivní sjednání schůzek s potenciálními zákazníky a ušetří vám čas a náklady spojené s provozem vlastního obchodního oddělení.
Proces sjednání schůzek s námi je jednoduchý a přehledný. Po prvním kontaktu se seznámíme s vašimi požadavky a potřebami. Následně provedeme analýzu trhu a navrhneme vám strategii, která bude přesně odpovídat vašim cílům. Poté už vašemu týmu budeme sjednávat schůzky přímo do kalendáře.
FAQ ke službě
Naše metodika sjednávání schůzek je založena na kombinaci technologií a lidského přístupu. Využíváme nejmodernější technologie pro identifikaci potenciálních zákazníků a jejich oslovení, ale také se spoléháme na naši zkušenost a schopnost vést přirozené konverzace s potenciálními zákazníky.
Služba funguje tak, že vám pomůžeme identifikovat potenciální zákazníky, vzbudit v nich zájem o vás a sjednat s nimi schůzku nebo telefonický hovor. Nejprve analyzujeme vaše podnikání a cílovou skupinu, poté vytvoříme seznam potenciálních zákazníků, scénáře pro znění zasílaného e-mailu, telefonický scénář a nastavíme vše potřebné. Následně vám pravidelně zajišťujeme schůzky, takže vy se můžete soustředit jenom na uzavření obchodu. Každý den vám do vašeho e-mailu také budeme posílat přehled projektu na graficky zpracovaném analytickém portálu.
Služba „Obchodník na míru“ je komplexní řešení, kde obchodník nejen identifikuje potenciální zákazníky, ale také uzavírá obchody. Naopak, služba „Sjednání schůzek“ je specializovaná na generování nových schůzek.
Naše služba sjednání schůzek primárně využívá cold calls.
Začneme?