
Obchodník pro IT obor
Sellexa je společnost, která zastupuje své klienty a obchoduje pro ně. Nabízíme špičkové služby v oblasti obchodního outsourcingu a pomáháme firmám dosahovat lepších výsledků.
Hledáme dalšího parťáka do týmu nadšených obchoďáků
Do našeho týmu hledáme obchodního zástupce s nadšením, elánem a chutí přijímat nové výzvy.
Staň se novou hvězdou pro nás a naše zákazníky!
Kdy naposledy jsi se těšil do práce? Vzpomínáš si na ten den, kdy jsi se s nadšením z postele vyskočil? Pokud ne, přišel čas na změnu!
Nabízíme ti práci, která tě bude bavit. V našem týmu obchodních zástupců nepoznáš stereotyp, nejsi totiž jen běžný prodejce. Budeš partnerem, konzultantem, poradcem a především oblíbeným obchoďákem svých zákazníků, kteří na tvůj hovor s radostí reagují.
Požadované zkušenosti:
- Minimálně 5 let zkušeností v obchodě.
- Schopnost aktivně hledat nové obchodní příležitosti.
- Výborné komunikační a jednací schopnosti.
- Znalost trhu a konkurence.
- Zkušenost s vedením obchodních jednání.
- Zkušenosti s tvorbou a vedením obchodních plánů.
- Schopnost pracovat samostatně i v týmu.
Zodpovědnosti:
- Hledání a rozvoj nových obchodních příležitostí na českém trhu.
- Udržování a rozvoj vztahů se stávajícími zákazníky a obchodními partnery.
- Vedení obchodních jednání a zpracování objednávek.
- Návrh a vedení obchodních plánů a strategií.
- Analýza trhu a konkurence a zajištění přizpůsobení se novým trendům a výzvám na trhu.
- Spolupráce s interními odděleními, včetně marketingu, finance a technického oddělení, za účelem plného využití firemních zdrojů a znalostí.
- Zpracování zpráv a prezentací pro vedení společnosti.
- Vytváření a udržování dobrého jména společnosti v očích zákazníků a obchodních partnerů.
- Dosahování předem stanovených obchodních cílů a plnění kvartálních a ročních plánů.
- Pravidelné zasílání zpráv o výsledcích a sledování klíčových ukazatelů výkonnosti.
Hodí se ti, když:
- Znalost anglického jazyka na úrovni B2 a výše.
- Zkušenost s práci v CRM systémech.
- Schopnost pracovat pod tlakem a přizpůsobit se rychle měnícím se podmínkám na trhu.
- Proaktivní přístup a schopnost identifikovat a řešit problémy.
- Schopnost vést tým a poskytovat vedení ostatním členům týmu.
- Zkušenost s prodejem technických výrobků nebo služeb.
- Znalost digitálních nástrojů a online marketingu.
- Schopnost pracovat s finančními ukazateli a rozpočty.
- Flexibilita a schopnost cestovat, zejména po ČR.
- Vysoká motivace a ambice dosáhnout vysokých výsledků.
A co ti nabízíme?
- Atraktivní finanční ohodnocení s možností bonusů za překonání obchodních cílů.
- Plně hrazené firemní cesty, včetně ubytování a stravy.
- Mobilní telefon a notebook.
- Možnost kariérního postupu a růstu v rámci společnosti.
- Vzdělávací programy a školení, které pomohou zlepšit vaše odborné schopnosti a znalosti.
- Flexibilní pracovní doba a možnost home office.
- Firemní akce a teambuildingové aktivity.
- Vstupenky na kulturní a sportovní akce.
- Mentoring nebo koučování od zkušených kolegů.
- Inovativní a moderní pracovní prostředí s nejnovější technologiemi.
A to ještě není vše! Když se k nám přidáš, získáš jako bonus skvělý kolektiv lidí, kteří budou nejen tví kolegové, ale i přátelé, za kterými se budeš těšit.
Tak co, jsi to ty, koho hledáme?